Bursdag

I dag blir det ikkje nokre teologiske refleksjonar, men berre ein kort opplysning om at eg i dag fyller år — 22 sumrar.

Då vil eg påpeike at eg skal ha ein samankomst med nokre vener, og difor vel eg å sitere ei kreativ omskriving av Ord 15:15. Originalt står det:

For ein arming er dagane vonde, men gladlyndt mann har alltid gjestebod.

Den kreative omsetjinga, er slik:

For den dølle er dagane kjipe, men den hippe drar stadig feite parteyys!

— Kjetil Kringlebotten

This entry was posted in Ymse.

2 comments on “Bursdag

  1. Miriam says:

    Vel, vel.
    Gratulerer så mye med dagen, og alle gode ønsker for de neste 22 år.

  2. Takk for det. Då blir eg 44 neste gong. ;)–>

Leave a Reply

