Skappolitikaren

Sidan eg i bloggen min Skapkatolikken har skrive ein del om politikk i det siste, så valte eg å starte ein eigen blogg for politiske saker. Her blir det posta litt småting og litt store ting om alt frå fordelingspolitikk til kulturpolitikk og kyrkjepolitikk.

Håpar at folk ser med interesse på dette.

— Kjetil Kringlebotten

This entry was posted in Samfunn.

3 comments on “Skappolitikaren

  1. Gosj, dette er vel din fjerde blogg på kort tid, Kjetil. Ikke gap over for mye…

  2. This post has been removed by the author.

  3. Ja, eg er kanskje litt stor i kjeften?😉

    Det er min “fjerde” blogg, men den eine ag hadde er no fjerna.

    Strengt tatt blir det vel ikkje ein direkte “ny” blogg, eg berre skiljer ut noko frå den opphavlege.

    mvh–>

Leave a Reply

