Må «bevise» Guds eksistens

VG melder om ei sak som for meg verkar som ein dårleg aprilsnarr. Ein domstol i Italia skal no «fastslå» at Kristus levde for ca. 2000 år sidan. Dette for å ordne opp mellom to tidlegare studiekameratar i teologi, de noverande ateisten Luigo Cascioli og den katolske presten Enrico Righi. Cascioli har saksøkt(!) Righi for å påstå at Kristus har levd, og Righi har altså fått tredve dagar på å «bevise» at Kristus har eksistert.

– Eg starta denne rettsprosessen fordi eg ynskja å rette eit slag mot kyrkja, som fremmar denne åndsformørkinga og regresjonen, seier Cascioli.

VG skriv at han…

…mener Righi – som representant for kirken – har brutt en lovparagraf som beskytter folk mot å bli lurt og en annen paragraf som omhandler legemliggjøring eller personifisering.- Kirken bygde Jesus på Johannes fra Gamala, sier Cascioli og viser til en jøde som kjempet mot det romerske imperiet i det første århundre.

Hjelpe meg! For det fyrste er eg overraska at ein tidlegare student i teologi ikkje veit eit lite kvidder om historisk kritikk. Skal vi prøve å gjeve Cascioli like mange dagar på å «bevise» at Alexander den Store, Cæsar eller Harald Hårfagre har levd?

Eg må seie at eg har eit litt ambivalent forhold til denne saka; på den eine sida eg eg irritert over at folk kjenner så lite til vanleg historisk kritikk (eller kanskje så mykje at han veit at ingenting i historia kan «bevisast»), på den andre sida må eg seie at eg trekker litt på smilebandet.

— Kjetil Kringlebotten

4 comments on “Må «bevise» Guds eksistens

  1. Anonymous says:

    tror du du vet mer?
    kirken er den verste fienden til menneskene, og har vært det gjennom alle tider.
    takk og lov for martin luthers lære.
    håper den katolke kirken kollapser totalt!til helvete med paven

  2. O.C. says:

    Skal vi prøve å gjeve Cascioli like mange dagar på å «bevise» at Alexander den Store, Cæsar eller Harald Hårfagre har levd?
    Det kan vi godt, du kan kontakte ham på info@luigicascioli.it. Men det fører neppe til noen «helliggjøring», jeg vil likevel ikke garantere for det da folk gjør så mye rart i denne verden. 🙂

  3. O.C. says:

    til helvete med paven
    Helvete er avskaffet, ihvertfall her i Norge. Så da kan han vel søke asyl om det skulle være nødvendig.

    PS. så vidt meg bekjent så mener katolikker at «helvete» er «å være adskilt fra Gud», fikk jeg det rett nå Kjetil? Så da er vel paven den siste som ender der, per definisjon i alle fall.

  4. Vel, helvete er definert som å vere fråskilt frå Gud, men det betyr ikkje at ein pave ikkje kan havne der.

    mvh

Leave a Reply

