Sekulær kristen eller sekulær muslim?

Hege Storhaug i Human Rights Service (HRS) har igjen klart å erte på seg muslimar. Ho går mellom anna ut mot leiar for pakistansk studentersamfunn, Muhammed Usman Rana, fordi han ikkje klarar å sjå meininga bak uttrykket «sekulær muslim»:

— Leiar for pakistansk studentersamfunn, Muhammed Usman Rana, har stått fram som islamist. Han seier han ikkje forstår begrepet «sekulær muslim» og at religion og samfunn er to sider av same sak, seier Storhaug.

Akkurat dette forstod eg ikkje — men så er ikkje eg oppflaska sekulært heller. Eit viktig begrep når det gjeld oss menneske, og den personen vi er, handlar om integritet, om å vere ukrenkjeleg, heil sjølvstendig. Dersom eg som kristen skulle vere sekulær, kunne eg då kalle meg kristen? Ville ikkje det vere ei ofring av min integritet som menneske? Sjølv om eg ikkje er einig i mykje av det Muhammed Usman Rana seier (og trur), så ville det vore uredeleg av meg å kreve at han skulle bli ein «sekulær muslim».

— Kjetil Kringlebotten

Leave a Reply

