Sitatet: 14. juli 2006

«Don’t ever take a fence down until you know the reason it was put up.»

— G. K. Chesterton

Kommentar: Dette har med etikk og etiske reglar å gjere. Mange vil fjerne etiske reglar, og etiske verdiar, noko som blir tatt opp av C.S. Lewis i The Abolition of Man (som også er tilgjengeleg på nettet), og av Morten Magelssen.

Poenget er at dersom ein ikkje veit kvifor ein etisk regel er satt opp, dersom ein ikkje forstår den, så bør ein heller ikkje fjerne den, akkurat som at du ikkje fjerner eit gjerde dersom du ikkje veit kvifor det er sett opp.


G.K. Chesterton

5 comments on “Sitatet: 14. juli 2006

  1. Sissel says:

    Det ser ut som du allereie har fått til dette med “nyaste kommentatar”, så eg let det forbli usagt..

    Kjenner eg deg forresten? Var noko kjent med namet..

  2. Eg kjem snart til å publisere ein liten tekst der eg tar utgangspunkt i The Abolition of Man, spesielt det fyrste kapitlet/essayet, «Men Without Chests,» og viser kva innsikt vi får der. Eg knytter det også opp mot Narnia-serien, og fortel korleis Lewis formidla The Abolition of Man i forteljingsform til born (og vaksne).

    mvh

  3. Eg veit ikkje om eg kjenner deg, men det kan jo hende. Går du i ein spesiell forsamling i Bergen? Har du kanskje lest gamlebloggen min?

    Eg har vore eit par gonger i Volda, sidan bror min studerte der, men ikkje noko mei enn det.

    mvh

  4. Sissel says:

    Ok.. Eg trur ikkje eg har vore bort i gamlebloggen din. Eg er medlem i Frikyrkja, men går som regel i Norkirka i Bergen. Av og til Salem.

    Fin blogg forresten!

  5. Eg har gått i Salem og i Norkirka også. Kjenner mange som går der. Men eg kjem nok til å gå meir og meir i St. Paul, av openberre årsaker.

    mvh

Leave a Reply

