Bloggen min på Theology Blogs

Eg har akkurat oppdaga at bloggen min er havna på lista over teologiske bloggar på bloggen Theology Blogs. Dette er for meg ei ære, rett og slett fordi denne bloggen er svært kjent ute i blogosfæren.

Bloggen — eller snarare blogglista — vart starta av Patrik Hagman i Juli i år. Han står også bak bloggen God in a Shrinking Universe, som eg viste til for ei tid tilbake, då han arrangerte eit uoffisielt verdsmeisterskap i teologi, med mål å kåre 1900-talets største systematiske teolog.

Leave a Reply

