Natur og fornuft

Eg har no lagt til ein ny artikkel i nedlastingsområdet, “Natur og fornuft” (pdf) Kommentarar til den kan gjevast i denne posten her.

3 comments on “Natur og fornuft

  1. Nicolas says:

    For meg blir det litt meningsløst å diskutere “kunnskap” når man ikke definerer det. Morten satte i nevnte tråd f.eks. “bevissthet” som et krav for å ha kunnskap, og utelukket dermed ubevisst kunnskap som det å sykle, betydningen av et ord etc.

  2. Ikkje for å kverulere, men eg snakkar ikkje om kunnskap per se, men om fornuft.

  3. Eg har no lagt ut ein liknande tekst på min engelskspråklege blogg, der eg samanliknar ånd/kjøt, yet hara/yetzer hatov og fornuft/natur.

    mvh

Leave a Reply

