Omvend eller drep?

(Via Vårt Land Nettutgåva)

Eg er — for å uttrykke meg mildt — ikkje ein stor fan av Left Behind-serien. Men no har dei verkeleg godt for langt. I Left Behind: Eternal Forces er dei (skikkelege) kristne allerfeie opprykt, medan dei enno er nokre “bilettar igjen.”

Vårt Land melder at handlingen “er lagt til New York. Målet med spillet er å omvende eller drepe for å gjenoppbygge USA som en stat kontrollert av kristne. Hvis de kristne i Guds hær ikke klarer å omvende andre til kristendommen, må de drepe dem for å komme til neste nivå i spillet.”

Kor sjuk går det an å bli? Tenker ein ikkje littegrann over kva det er ein gjer? Kor er Kristus i dette?

One comment on “Omvend eller drep?

  1. […] eg vil påpeike, er ei av fruktene bak denne teologien, spelet Left Behind: Eternal Forces. Dette har eg allereie skrive om, og det er noko av det sjukaste eg har vore borti frå fundamentalistisk […]

Leave a Reply

