Eg trur på Den Heilage Ande

Vårt Land melder at den ateistiske aktivistgruppa The Rational Response Squad har utfordra folk til å benekte Heilaganden på film, for å å poste den på nettsatden YouTube (og evt. på bloggane sine). Eg er kristen, og synst dette er ikkje berre dumt, men også svært barnsleg. Bakgrunnen for den [ir]rasjonelle gruppa sin aksjon er Kristi ord i Mark 3:29: “Men den som spottar Den heilage ande, får i all æve ikkje tilgjeving, men er skuldig i evig synd.”

Eg fann ut at eg ville svare på denne utfordringa, men sjølvsagt motsatt. Så her er mitt svar:

One comment on “Eg trur på Den Heilage Ande

  1. […] Eg trur på Den Heilage Ande For ei tid tilbake posta eg ein video der eg vedkjente mi tru på Den Heilage Ande, som eit svar til “The […]

Leave a Reply

