24 år!

I dag er eg 24 år gammal! Tenkte et eg skulle nevne dette, og skue navlen min.

This entry was posted in Ymse.

6 comments on “24 år!

  1. Ivar says:

    Gratulerer med dagen!

  2. Øyvind Lerø says:

    Gratulerer med (gårs) dagen, Kjetil!

    Pax et bonum
    og
    vennlig hilsen
    Øyvind

  3. Edit: endra nokre skrivefeil.

    Takk for det, Øyvind. Eg var innom butikken i går. Kjøpte eit enkelt lite krusifiks til å ha på veggen. Det var forresten eg som spurte om sal avv St. Olav (tidsskriftet.)

  4. Nicolas says:

    Ja, gratulerer med dagen (på etterskudd)🙂

Leave a Reply

