Vil saksøkje Gud

[Edit: har endra nokre skrivefeil]

Vårt Land melder at den amerikanske senatoren Ernie Chambers vil saksøkje Gud, mellom anna på grunn av naturkatastrofar. Då gjenstår det berre å sjå om han frå levert dei nødvendige papira til Gud, då.

4 comments on “Vil saksøkje Gud

  1. Eg kom over ei anna sak, også:

    http://www.stavangeravisen.no/art.asp?id=35933

    Her står det at Pavel Mircea ville saksøke Gud for avtalebrot. “Gud og jeg inngikk en avtale da jeg ble frelst og lot meg døpe,” sa han. “Han har ikke holdt sin del av avtalen. Han skulle beskytte meg mot all ondskap men istedet overlot han meg til Satan slik at jeg begikk et drap…”

    Altså meinte han at det var Guds feil at han drap ein annen person. Har han i det heilte tatt lest det som står i Bibelen?

  2. Bjørn Are says:

    Selv skal jeg saksøke Sarah Michelle Gellar om hun ikke gifter seg med meg. Jeg har nemlig personlig signert en kontrakt jeg skrev på en serviett om ekteskap og formuedeling.

  3. […] Vil saksøkje Gud Eg skreiv for ei tid tilbake om at den amerikanske senatoren Ernie Chambers vil saksøkje Gud. Eg avslutta ironisk slik: […]

Leave a Reply

