Eg har blitt tagga!

Eg har blitt “tagga” av Harald Hauge, og blitt utfordra til å finne sju ting med meg sjølv som eg liker. Slike ting er alltid vanskeleg — ein vil ikkje virke hovmidig, men ein vil heller ikkje virke som ein ein sjølvhatar. Så her kjem lista mi:

  1. Eg liker at eg har ein fin dose sjølvironi.
  2. Eg liker min litt nerdete haldning til film.
  3. Eg liker det faktum at eg er tildels smart, men ei totalt kløne på det praktise området (vi treng slike også!)
  4. Eg liker min kjærleik til bøker.
  5. Eg liker pondusen min (sjå også punkt 1.)
  6. Eg liker det at eg kjem meg opp før klokka fem kvar fredag for å gå til morgonmesse i Bergen.
  7. Eg liker at eg er aktiv i ungdomsarbeidet heime.

Eg veit ikkje om eg løyste oppgåva så bra, men pytt pytt. Eg vil “tagga” Morten Magelssen, Odd Fridtjov Bjerga og Ivar Bjoe.

This entry was posted in Ymse.

3 comments on “Eg har blitt tagga!

  1. […] have been tagged… It seems that I have been tagged over at Kjetils blog. The “challenge” is to write down seven things you like about yourself. That’s a […]

  2. Harald says:

    Som oppgavegiver må jeg si meg svært fornøyd med måten du løste oppgaven på.😉

  3. Morten M. says:

    Takker for utfordringen. Jeg er skeptisk til å være så personlig på selveste internett. Men jeg svarer slik: Jeg øver meg iblant på å tenke at jeg ikke har annet å rose meg av enn den nåde jeg har fått i Jesus Kristus, ufortjent (jfr. Rom 3,21-28).

Leave a Reply

