“The Dark Knight”

I skrivande stund (04.50) er det ca. 2 timar sidan eg gjekk ut av kinosalen. Og eg må berre seie det; “The Dark Knight” var fantastisk! Eg skal innrømme at eg var svært skeptisk når eg fyrst høyrde at Heath Ledger hadde fått rolla som Jokeren. (Dette var vel for nokre år sidan.) Eg må nok ete dei orda i meg! Han spela heilt fantastisk. Han var morosam til tider, men for det meste vart eg berre skremt.

Denne filmen har heva seg over det sjangertypiske. Som dei seier i USA: “This is not a movie — this is a film!” Med fare for litt overdriving vil eg plassere denne her saman med dei store filmane som Gudfaren. Så, gå å sjå denne!

Leave a Reply

