Litt meir enn kvartvegs til hundre

På fredag (1. august) vart eg 25, altså kvartvegs til hundre. Men i dag er det jo søndag (3. august), så eg er litt meir enn kvartvegs til hundre. Eg sitt no på ein internettkafe i Hammersmith i London. I føremiddag var eg på søndagsmesse i St. Pauls. Det var ei fantastisk oppleving. Det var ei høgmesse med utgangspunkt i Missa Brevis in C (Spatzenmesse) av Mozart. Det kan anbefalast!

Eg kjem heim att til gamlelandet seint på tirsdag. Så, eg ville berre skue min eigen navle litt. Guds fred!

Ære vere Faderen og Sonen og Den Heilage Ande, som var, er og vera skal, ein sann Gud frå æve til æve. Amen.

This entry was posted in Ymse.

3 comments on “Litt meir enn kvartvegs til hundre

  1. Morten M. says:

    Gratulerer med jubileet!

  2. Takk, takk. I morgon (teknisk sett i dag) tenkte eg å handle litt bøker.

    Eg har allereie kjøpt ei bønebok med bøner av Thomas Aquinas, The Lamb’s Supper av Scott Hahn,The Jewish People av David J. Goldberg og John D. Rayner og The Book of Common Prayer. (Men så liker eg bøker. ;))

    Tenkte å besøke Bronton Oratory også…

  3. Bjørn Are says:

    Gratulerer!

    Flott i Hammersmith. Gode minner siden jeg nå så Keith Emerson Band på Hammersmith Odeon for 5-6 år siden;-)

Leave a Reply

