Endå litt meir om abort

Via Oddvar Moi

Barack Obama har no gjort sit val om kven som skal vere hans visepresidentkandidat, og valet vart Joe Biden. Det interessante her er at han er katolikk og for fri abort. (Dette er kanskje ikkje så spesielt uvanleg.) Eg skal ikkje kommentere dette valet i seg sjølv — eller om Biden bør stengast ute frå kommunionen.[1] Det eg skal ta for meg, er den logiske inkonsekvensen i eit av dei svara Biden gav i eit intervju (som Oddvar Moi viser til):

Q: Do you believe that life begins at conception?

A: I am prepared to accept my church’s view. I think it’s a tough one. I have to accept that on faith. That’s why the late-term abortion ban, where there’s clearly viability.

Han trur altså på at livet byrjar idet zygoten/fosteret er unnfanga. Det gjer eg også. Men eg ser ikkje den logiske samanhengen mellom å (1) tru på at det er liv, og (2) vere imot såkalla ‘late-term abortions.’ Den logiske konsekvensen av (1) burde jo vere å stå imot abort i det heile.

Noter:

[1] Dette er det mange biskopar som meiner, mellom anna Erkebiskop Burke. (Sjå her, her og her.)

Leave a Reply

