Litt om presidentvalet i USA

Dagbladet.no melder at Michael Stripe i R.E.M. vil flytte frå USA dersom John McCain vert president. Verkeleg? Sa han ikkje noko liknande for fire år sidan? Det var ein gong då R.E.M. spelte alternativ musikk — og hadde alternative meinigar. (Alas, those days are gone.)

Når det gjeld kven eg håpar vinn, så vil eg seie at John McCain er min kandidat. Obama er, som Sarah Palin seier det, “typen som allerede vil skrive memoarer før han har prestert noe som helst.” Han har allereie skrive ei bok om sitt liv — noko meir arrogant skal du leite lenge etter.

Eller som ho også seier:

I politikken er det noen kandidater som bruker forandring for å fremme karrieren sin. Og så er det andre, som John McCain, som bruker karrieren sin for å fremme forandring.

No kjem det vel litt sinte kommentarar i kommentarfeltet…

This entry was posted in Samfunn.

4 comments on “Litt om presidentvalet i USA

  1. Bjørn Are says:

    Fryktelig sint kommentar følger.

    Har du faktisk lest Obamas bøker? Det jeg har sett av dem (min ikke direkte vestreradikale kone har lest begge med stor iver) er faktisk svært så interessante og tankevekkende – selv om det er en mild overdrivelse å si at jeg er enig i alt.

    Men han er (eller fremstår som) en type som appellerer på en helt annen måte til så unge folk som meg, enn McCain, som en intellektuell person med intregritet.

    Fryktelig sint kommentar slutt.

  2. Nei, eg har ikkje lest bøkene. Innhaldet er sikkert bra. Men poenget er at det er litt arrogant å gje ut memoarer når du er under 50, og har jobba på høgt plan i politikken i få år.

    No har det seg slik at grunnen til at eg ikkje liker Obama nok ligg i politikken hans, spesielt i abortpolitikken hans. (Og så vil eg heller ha Palin enn Biden.)

  3. Bjørn Are says:

    Jeg kan ha symptati for flere av McCains synspunkter, men er sterkt tvilende til hans gjennomføringsevne (og om det egentlig er klokt å gjennomføre juridisk/lovvekersmessig alt jeg i og for seg – sånn prinsipielt – er enig i).

    Og så skulle jeg gjerne ønske en president og et regime med større empati for andre lands synspunkter. Et fortsatt republikansk USA kan forsterke fronter som helst ikke bør forsterkes. Jeg er mer opptatt av verdensfred og skakkjørt økonomi enn for retorikk og symbolpolitikk knyttet til abortsaken.

    Dermed, sånn realpolitisk (og sikkert lettere romantisk) ønsker jeg et skifte. Muligens vil det sørge for bedre republikanske kandidater ved neste korsvei.

  4. Kanskje, men eg ser ikkje at Obama er noko spesielt betre. (Ville heller hatt Clinton.) Obama snakka svært mykje om “endring,” men ikkje mykje om kva dette inneberer.

    Såg på “The Daily Show” (Jon Stewart) i går og sjølv om reportaren (John Oliver) stort sett berre snakka tull, så synst eg at eit av intervjua hans var interessant. Han spurde ei dame om kvifor Obama var så bra, og alt han fekk ut av ho var at han skulle ‘endre’ på ting. Sjølv når han spurde kva dette innebar, så fekk han det same svaret.

    For meg virkar Obama berre å bruker luftige ord utan substans. (Og dessutan så er han rett og slett litt for venstrevridd for min smak.)

Leave a Reply

