Tro og fornuft.no

I dag opnar eg og nokre andre ein gruppeblogg som heiter Tro og fornuft.no. Eg kjem til å blogge der og her, kanskje bloggar eg litt av dei same tekstane. Kanskje bloggar er nokre eksklusivt her, og nokre eksklusivt der, etc.

Her finn de litt om grunnlaget for bloggen:

Tro og fornuft.no er en gruppeblogg som skal ta opp ting som betyr noe. Vi er en gjeng skribenter med forskjellig bakgrunn, men som har det til felles at vi er kristne. Vi ønsker å skrive om viktige tema, og diskutere dem med deg i kommentarfeltet.

Bloggen har ingen offisielle standpunkt, alle meninger står for skribentenes egen regning. Begrunnet uenighet er av det gode, og innspill fra ikke-kristne er spesielt velkomne. Ta kontakt hvis du ønsker å gjesteblogge.

Tro og fornuft.no har eksistert siden oktober 2008. Redaktør er Morten Magelssen.

This entry was posted in Ymse.

6 comments on “Tro og fornuft.no

  1. Ellen says:

    Noe sier meg at jeg faller mellom to stoler her… hihi!! 🙂

  2. Morten M. says:

    Hvilke stoler er det?

  3. Ellen says:

    Ifølge denne bloggeieren er jeg ikke kristen. Derfor lurer jeg bare litt på om han plasserer prester i Dnk på stolen for ikke-kristne.

    Jeg kan i og for seg godt sitte på den stolen, jeg altså. På fanget til Jesus!!! 🙂

  4. Ellen says:

    Forøvrig har jeg ingenting i mot initiativet deres! Særlig er det viktig med motstemmer i abortdebatten.

  5. Eg står bak det eg har skrive. Dersom ein ikkje held seg til den openberringa ein har fått i høve til læra om treeininga, så har ein plassert seg i same kategori som mormonarar og jehovas vitne. (Ikkje at ein har same teologi, men ein har same forhold til kristendommen som dei.)

    Meiner du at den danske folkekyrkjepresten som kallar seg ateist skal kunna halda fram som prest?

  6. Ellen says:

    “innspill fra ikke-kristne er spesielt velkomne.”

    Det var bare det… 😉

Leave a Reply

