Så vant Obama

Eg må seie at eg ikkje likar at Obama vant. Det er sant at han hadde ein betre politikk enn McCain på enkelte område, men eg meiner at ein alltid må ha livets rett i botn. Dette er den mest grunnleggjande retten eit menneske har. Fjerner vi den, så øydelegg vi samfunnet. Difor er eg skuffa over at Obama vart president. Men, som ein bekjent av meg sa: “Dette viser berre at moderate republikanarar ikkje kan vinna val.”

This entry was posted in Samfunn.

3 comments on “Så vant Obama

  1. Bjørn Are says:

    Hva det viser er ikke minst at folk er lut av lei av Bush-regjeringens hykleri, inkompetanse og krigshisseri, kandidater som duster seg ut (inkludert visepresidenter som ikke engang vet hvilke aviser de leser) og foretrekker folk som oppfører seg som statsmenn og viser innsikt, omsorg og akademisk utdannelse.

    Folk flest har rett og slett sunn fornuft, og lar seg ikke styre av revirmarkering i enkeltsaker, selv om de kan være svært så viktige.

  2. Bjørn Are says:

    Visepresidentkandidater skulle det vøri.

  3. Ja, eg veit det. Men eg ville ikkje stemt Obama. No hadde eg ikkje hatt noko spesielt lyst til å stemme på McCain heller. Men eg har ikkje stemmerett i USA, så det er vel fint lite å stressa over slikt sett.

Leave a Reply

