Eksamen

I dag er det eksamen. Eg studerer kristendom på NLA Høgskolen i Bergen, og får ikkje sove. Eg håpar at det går bra, men eg hadde ikkje takka nei til nokre bøner.

7 comments on “Eksamen

  1. Mishka says:

    Skal huske på deg i bønnene. Lykke til.

  2. Erik says:

    Litt seint svar, men du er i bønene mine. Rekner med du har 7 timer att no. Lukke til med julefesten.

  3. Morten M. says:

    Lykke til, Kjetil!

  4. No er eg heime att. Eg trur at gjekk greit, men eg satsar ikkje på noko toppkarakter. Eg fekk ikkje det eg hadde lest mest på. (Det var heller nesten omvend.) Fekk om diasporajødedommen. Bakgrunn, særpreg og betyding for urkyrkja.

  5. Bjørn Are says:

    Til gjengjeld kommer en verre prøve, siden du er… tagget.

Leave a Reply

