Tagging

Eg har visst blitt ‘tagga’ av Bjørn Are. Eg skal skrive ned uinteressante ting om meg sjølv.

Her er reglane:

  1. Du må lenka til den bloggen som tagga deg. [Check]
  2. Lag ei liste med seks (u)interessante ting om deg sjølv. [Check]
  3. Tagg fem andre bloggar, la dei vita det ved å kommentera på deira blogg.[Check]

Her er mi liste med seks (u)interessante ting om meg sjølv:

  1. Hybelen min er rotete, men fjernar du bøkene, vert det brått svært så ryddig.
  2. Eg skal rotfylla to gonger på ein månad. Straff for årevis med colamarinering.
  3. Eg har komme med i redaksjonen i tidskriftet Lære og liv, eit tidsskrift for den (felles-)kyrkjelege organisasjonen Kyrkjeleg Fornying (KF).
  4. Eg har lest alle Harry Potter-bøkene minst 4 gonger. (Dei fem fyrste; sju gonger, den sjette; seks gonger, den sjuande; fire gonger).
  5. Eg har vore i seks land: Noreg, Sverige, Danmark, Tyskland, England og Israel.
  6. Fyrste gong eg drakk alkohol var eg 18 år. Andre gong eg drakk alkohol var eg 23.

Dei neste should concider themselves tagged: Vidar the Nut, fr Arnfinn Haram, Ars Ethica og Mona og Odd Fridtjov (som tel for to).

This entry was posted in Ymse.

Leave a Reply

