Hijab-brenninga

Frå NRK

I dag, på ‘kvinnedagen,’ brant skribent Sara Azmeh Rasmussen ein hijab. Mange kasta snøball på ho. Men er det ikkje desse som seier at bruk av hijab er ‘heilt frivillig’?

3 comments on “Hijab-brenninga

  1. Peter says:

    Det er vel frivillig å lese Bibelen også. Men dersom nokon hadde brent ein Bibel, tenker eg du hadde reagert, om ikkje med snøballar.

  2. Eg hadde sjølvsagt ikkje likt det, men skulle eg ha hindra folk å gjere det? Hadde eg hatt noko rett til det?

  3. Såkalt "romersk" katolikk says:

    Nei Kjetil, nå syns jeg du bør hive i deg i kalosjene og konvertere, i stedet for å holde på med dette halvveis-opplegget. Hva er vitsen med å utsette det uunngåelige? Moderkirken står jo klar til å ta i mot deg med åpne armer. Katolisisme er noe som må leves ut i Den Katolske Kirkes fulle fellesskap. Jeg heier på deg!

Leave a Reply

