Romøren – skam deg.

Eg trur faren til Anette Sagen seier det best. Romøren er, for å bruke litt ‘kraftspråk,’ ein drittsekk. Sjølv om dette ikkje akkurat er så kristeleg av meg, så vil eg seie at eg håpar Rømøren tapar som det susar neste gong det er renn.😡

Trudde han verkeleg at dette ville verta ‘kult’ — at folk ikkje ville reagere?

4 comments on “Romøren – skam deg.

  1. ingridwold says:

    ENIG! For ein douchebag!

  2. No har han jo fått reaksjonen i form av utestenging i to renn. Eg kan ikkje akkurat seie at eg vart lei meg.

  3. Eg har høyrt nokon påstå at all skuld skal leggast på Nordby og Gaustad; at Romøren berre var ei ‘brikke’ i deira ‘spel.’ Det kan kanskje stemme — dersom Romøren er ein idiot som ikkje klarar å snakka for seg sjølv. Men altså; ein 29 år gammal mann må kunna vite at ein ikkje gjer alt ein får beskjed om.

    Men eg trur han gjorde det heilt bevisst. At han var gråtkvalt på TV trur eg hadde meir å gjere med at han vart utestengd enn at han var lei seg for det han gjorde.

Leave a Reply

