Firefox-problem

Det er litt problem med Firefox, ser eg. Sidestolpen — der du mellom anna finn lista over dei siste kommentarane — har komme heilt ned på sida. Det funkar fint i Safari. Hmmm….

This entry was posted in Ymse.

3 comments on “Firefox-problem

  1. Are Karlsen says:

    Jeg bruker Firefox på Mac – ser ingen problemer.

    Ellers har jeg opplevd det samme i blogspot, – da var det ikke avsluttet html-kode i siste post.

  2. Eg bruker mac sjølv, og det funkar fint i Safari. Kanskje det er noko problem med Firefox-innstillingane mine. (Dette er fyrste gong eg har opplevd at ei side ser fin ut i nærast alt utanom Firefox. Det pleier å vere omvendt.)

  3. No er det fixa. Ikkje av meg. Hmmm…

Leave a Reply

