27

Då vart eg 27 sumarar… Det er på veg nedover, altså…😉

Som vanleg må eg vel kome med ei kreativ omsetjing av Ord 15,15: “For den dølle er dagane kjipe, men den hippe drar stadig feite parteyys!”

Skal ut å ete litt no, men feira dagen i går med mat på restaurant og Inception på kino. Christopher Nolan ser ut til å verta betre og betre, sjølv om eg kanskje synst The Dark Knight er litt betre.

Så må eg vel sitere bok nr. 27, kap. 27, v. 27 i Bibelen. Fylgjer vi den protestantiske (masoretiske) kanon vert dette Daniels bok. Fylgjer vi den katolske kanon vert det Visdomens bok. Ingen av dei har 27 kap. Vi kan også finne bok nr. 27, gå 27. kap. fram for så å lese 27 v. framover. I fylgje den protestantiske kanon vert det Joel 2,7. I fylgje den katolske kanon vert det Sirak 9,8.

Men eg trur likevel at eg siterer Daniel 2,7. Den passar til Inception:

Då svara dei andre gongen: “Kongen må fortelja tenarane sine draumen, så skal vi seia deg kva han tyder.”

This entry was posted in Ymse.

Leave a Reply

