Carola er visst profet

Eg skal fint innrømme at eg har ein del fordommar mot Carola. Eg synst musikken hennar representerer alt som var feil med 1980-talet, og eg synst at ho har ein tendens til å seie mykje dumt. Eit par dagar før Lovsang Bergen gjekk av stabelen fekk eg spørsmål om eg skulle dit. Eg sa at eg ikkje skulle det, og eg trur eg gjorde eit betre val ved å be Vesper.

Hovudgrunnen var at eg ikkje klarar å sjå på dette som lovsong. Det er ein konsert, og når Carola i tillegg skal ha spelt ‘Fångad av en stormvind’ trur eg at eg gjorde rett i å halde meg borte frå dette. Men eg la til at eg håpte ho brukte munnen til å syngje, og ikkje til å snakke, for då ville det sannsynlegvis dette noko dumt ut. Eg fekk visst rett. For ho er visst sjølvutnemnd profet. Ja, ja.🙄

One comment on “Carola er visst profet

  1. Are Karlsen says:

    Vet du at hun er selvoppnevnt? Jeg antar at hun har fått en bekreftelse på sin tjeneste i den menigheten hun tilhører.

    Jeg vet ikke hvordan hun praktiserer sin profetiske tjeneste, men av alle ufullkomne ting tror jeg ikke dette er det verste, Jeg ser ikke bort fra at Carola er i stand til å betjene mange i forhold til tro.

Leave a Reply

