Carissimi

Berre slik at folk veit det: eg har slutta meg til Carissimi, og stiller meg bak det fullt og heilt.

Ein vranglærar skal du tala til rette både ein gong og to gonger, og så visa han frå deg. For du veit at eit slikt menneske er på avvegar. Han syndar og har dømt seg sjølv. (Tit 3,10-11)

2 comments on “Carissimi

  1. Harald says:

    Det er fint at du klargjør dette. (Og så håper jeg at du vil fortsette å gjøre forsøk på å tale meg til rette på bloggen min. Jeg trives med å diskutere med deg, nemlig.😉 )

  2. Ja, eg prøver å vere sakleg når eg diskuterer.

Leave a Reply

