Borna i Afrika og min nye iPad

Eg skaffa meg ein ny iPad i går, og ein kamerat spurte litt morosamt om eg verkeleg trengte den. Eg sa at eg kunne blogge om borna i Afrika, for å ‘rettferdiggjere’ pengebruken. Så difor kjem det her ein post om desse. Støtt dei, og bli gjerne ‘adoptivforeldre.’

Så, er dette godkjent?😉

This entry was posted in Ymse.

3 comments on “Borna i Afrika og min nye iPad

  1. Heidi says:

    Kameraten din høres ut som meg …

  2. Andreas says:

    Sikkert bedre om du ikke hadde skrevet noe…

  3. Linda says:

    Ikke godkjent! lol

Leave a Reply

