O Clavis

o-antiphons

O-antifonane. Kjelde.

I perioden 17. – 23. desember finn vi i den liturgiske tradisjonen dei såkalla å-antifonane eller o-antifonane. Desse sentrerer rundt forskjellige bøner og tesktar, og eg vil desse dagane sitere desse bønene og tekstane. Eg har omsett bønene frå bokmål til nynorsk.

Dagens bøn er O Clavis, og dagens tekst er Jes 22,22 og 49,8-9:

Bøn:

O, Davids son, Herre over Israel!
Du er nykkelen til Guds rike.
Den dør du lukkar, kan ingen lukka til,
og ingen opne der du har lukka.
Løys fangane av synda sine lekkjer
og før dei ut or mørkret og av dødsskuggen.

Tekst:

Eg legg nøkkelen til Davids hus
på skuldra hans.
Når han opnar, skal ingen lukka,
og når han lukkar, skal ingen opna.

Så seier Herren:
I nådens tid svarar eg deg,
på dagen for frelsa hjelper eg deg.
Eg har forma deg
og gjort deg til ei pakt for folket
for å reisa landet opp att
og skifta ut eigedomar som ligg aude,
for å seia til fangar: «Gå ut!»
og til dei som er i mørkret: «Kom fram!»
Dei skal beita langs vegane
og finna beite på alle snaue høgder.

Leave a Reply

