Media stryk til eksamen

I Vårt Land står det at Janne Haaland Matlary og pater Kjell Arild Pollestad meiner at media har «strykt til eksamen» i kristendom og religion. Matlary seier mellom anna at:

Kunnskapsløsheten er nærmest total og respekten for religion som fenomen synes fraværende. Der kunnskapen mangler, florerer fordommene.

Pollestad meiner at:

Mediene henvender seg ikke lenger til den dannede allmennhet, men til alle. Det har ført til en uheldig samling i bånn. Selv en avis med motto «bakgrunn for egne meninger» er blitt forflatet.

Og eg kan ikkje seie noko anna enn amen! For viss eg skulle basert min kunnskap om religion generelt (og kristendommen spesielt) på det eg les i aviser, ser på TV, finn på nettet, etc. så ville det blitt slik: religion er for svake menneske som treng noko å halde fast i. Kristendommen handlar jo sjølvsagt berre om homohets og mørkemenn som blir valte til biskopar der visstnok «ingen» vil ha dei, og sist, men ikkje minst: undertrykking av meiningar.

Viss eg får eit spørsmål om kvifor eg er kristen, så vil eg seie at det har fleire sider: det første — og kanskje mest generelle — er at eg trur at verda er skapt av ein Skapar. Måten Han gjorde det på, veit eg ikkje (les her og her om mitt forhold til evolusjon).

Dernest er det snakk om gudsbilete, der eg er trinitarisk på min hals (les her). Og så er det mitt syn på Kristus (les her).

Dette var kanskje ei avsporing, men ei viktig sådan. Rett og slettt fordi det eg les i media om religion (og kristendommen) ikkje stemmer overens med realiteten. Så, mi oppfordring til journalistar og andre mediefolk er; viss du skal skrive noko om religion, så sett deg inn i det du skal skrive om, og ikkje la deg styre av fordommar.

— Kjetil Kringlebotten

This entry was posted in Samfunn.

5 comments on “Media stryk til eksamen

  1. Miriam says:

    Vi hadde jo her i Trondheim en fantastisk demonstrasjon av medias uvitenhet i forbindelse med pave Johannes Paul IIs død.

    Først klarte de å forveksle rosenkrans med blomsterkrans – noe som skapte en smule forvirring blant katolikker som aldri hadde hørt om den katolske skikken “å be blomsterkrans”.
    Deretter skrev de at requiem-messen som ble holdt i Nidarosdomen var den første katolske messe i domen siden middelalderen – til tross for at det hvert år feires katolsk olsok-messe der den 29. juli.

    Litt på siden av ditt perspektiv her, men dog litt morsomme anekdoter…

  2. Morosamt. Blomsterkrans. No har eg høyrt det også. Eg kunne forstått at dei kunne ha skrive feil, rosnekrans, til dømes, men blomsterkrans?

    mvh

  3. Erlend says:

    Heisann! Du har kommet deg inn i blogosfæren du også, ja.

    “Lance”

  4. Ja, det har eg. Rekner ikkje med at du liker alt eg har skrive her.😉

  5. Knut Erlend Rosvold says:

    Har hatt ei fin andaktstund på bloggen din. Mykje bra og fornuftig her. Du skriv lettleselig informativt med glimt i auga. Stinker kommende skribent av det du skriv?? Du blir bedre og bedre kver gong eg les!! Du må få deg på skulebenken og så får du prøva å publisera nåke snart😉 ( me har jo forvalter ansvar for våre gaver).
    Gleder meg til å sjå kva det blir av deg Kjetil. Vonar me sjåast snart

    Knutn i smauet

Leave a Reply

