Heisann!

Som de sikkert har fått med dykk, så har eg altså flytta bloggen min bort her, av praktiske , tekniske og estetiske årsaker. Eg har altså også bestemt meg for å bytte namn til, «Katolikken,» i staden for «Skapkatolikken,» sjølv om eg formelt ikkje har gått over til den katolske kyrkja. Og det skjer kanskje aldri heller. Det er to grunnar til namneendringa:

  1. Eg kjenner meg meir knytt til Den katolske kyrkja no enn då eg starta bloggen for litt over eit år sidan.
  2. Kristendommen er universell, katolsk, og difor meiner eg at alle kristne er — eller burde vere — katolske, i ordets breiaste meining.
This entry was posted in Ymse.

9 comments on “Heisann!

  1. kmann says:

    Berre ein liten test

  2. Morten M. says:

    Hei Kjetil, du vet at du kan overføre de gamle tekstene dine fra Blogger til WordPress?

  3. Nei, men det var greit å vite.

  4. Morten Magelssen says:

    Du velger my dashboard > manage > import > Blogger and Blogspot. Følg instruksjonene.

    Du bør absolutt samle de gamle tekstene dine på denne bloggen, synd hvis de går til spille på verdensveven…

    Det er mulig bloggen gjør seg bedre med en annen layout, kommentarene er iallfall vanskelig å lese slik det er nå.

  5. Takk for det. Skal prøve å få opp ein boks med nyaste kommentarar.

    mvh

  6. Det er litt betre no, berre kommentarboksen som manglar.

    mvh

  7. Og no er den i boks også

  8. Berre ein liten test:

    SITAT

Leave a Reply

